Thursday, May 24, 2007

TIBERIU LOVIN: Dezbinarea ziariştilor. Vinovată: “ţiganca împuţită”

Fiecare gazetar are o optiune politica, o viziune despre un personaj sau altul, simpatii si antipatii. “Tiganca imputita” a impartit taberele in doua, nu in 20 sau 99 cum erau de obicei structurate:). CTP este cel care a taiat presa in doua si apoi s-a folosit de CRP pentru a legitima ideea sa …stupida, potrivit dreptului la opinie pe care mi-l exprim. A spus omul cu gandul ca fatuca se afla in exercitiul functiunii, iar incapatanarea lui Basescu de a o evita este obstructionarea publicului curios daca d-na sau fiica folosesc tampoane, iar el prezervative. Pe mine nu ma interesa si nici pe cei inteligenti+obiectivi ce si-a cumparata Basescu. “Pasarica” si-a bagat insa mobilul in cosul cu produse si a emis niste gaze intrebatoare: “ati votat”?Mass media a comunicat ora si minutul cand a votat si ce a spus Base. Ea nu stia, dar era la piata cu Basescu. A vrut sa afle din gura presedintelui ce a facut si daca s-a transforma peste noapte in vrajitoare. Iata intrebarea: “Ce procent…”? Marinarul nu era Mafalda. A fost politicos insa. Dar pana cand? A si spus: nu crezi ca este suficient? Jurnalista lui Voiculescu nu a crezut si a continuat sa-l urmareasca. Eu chemam paza din prima. Presedintele a fost prost ca si-a pus mintea cu ea. L-au lasat nervii. Nu mai pot continua pentru ca mi se pare stupid tot ce se intampla, mai ales la CRP. De CTP nu pomenesc pen’ca m-am lamurit ce gargauni debiteaza uneori.Va spun un secret: este simpatic cand nu-i la televizor. Chiar asculta, are politetea dialogului, isi revine din palme. Numai ca la tv vrea sa arate ca are boase, parca asta-i interesant pentru cineva. Va recomand calduros sa cititi “Pizda ma-ti, bai Felix”- scris de Doc pe hotnew. Il am si eu la bloguri accesate in caz ca vreti sa vedeti un articol demential :)

http://lovinpress.wordpress.com/

No comments: